Про простори розуму слід судити лише за винахідливістю і кількості думок, які дві людини витягують з однієї і тієї ж речі. 
Клод Адріан Гельвецій

22 жовтня 2014 року здатність творчо підходити до вирішення нестандартних проблемних завдань продемонстрували учні Боромлянського освітнього округу під час участі у І інтелектуальному конкурсі «Креатив-бій», який відбувся на базі нашого НВК.

У грі взяли участь 4 команди: Боромлянського НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів ДНЗ – команда «Вікторія», Гребениківської ЗОШ І-ІІІ ступенів – команда «УКМ» (українська креативна молодь), Жигайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів – команда «КМП» (креативні, молоді і перспективні), Новгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів – команда «Євродіти» у складі від 3 до 5 учасників.

В ході конкурсу учасники розв’язували цікаві інтелектуальні задачі з проблемними запитаннями, а потім спікери представляли результати своєї діяльності. Кожна команда мала можливість поставити запитання суперникам під час їхнього виступу.

Всі команди проявили себе активними, цілеспрямованими, здатними до пошуку нових ідей; продемонстрували присутнім свій інтелектуальний розвиток, вміння вирішувати проблемні ситуації та здатність адаптуватися в незвичному для них середовищі.

За підсумками журі перемогу в І інтелектуальному конкурсі «Креатив-бій» одержала команда «КМП» Жигайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з результатом 86 балів. Також, команда «Вікторія» Боромлянського НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів ДНЗ – 85,75 бала, команда «УКМ» Гребениківської ЗОШ І-ІІІ ступенів – 80,75 бала, команда «Євродіти» Новгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів – 84,75 бала.

Звання «Найкращий спікер» одержав Скороход Андрій, учасник команди «КМП» Жигайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

У номінації «Найкращий капітан» була відзначена Гончаренко Наталія, учасниця команди «УКМ» Гребениківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Цей інтелектуальний конкурс був спрямований на те, щоб кожен учень зміг відчути впевненість у собі, навчитися креативно мислити та співпрацювати з іншими, аналізувати й робити висновки; проявити самосвідомість та відстоювати свою позицію.